perjantai 14. helmikuuta 2014

YSTÄVÄNPÄIVÄN RUNOSTA LAULUKSI



TÄÄLLÄ MINÄ TANSSIN

oih, ihana päivä, auringon paiste, tuuli, mmm

Täällä minä tanssin, minä tanssin
minä odotan sinua

Tule, tule kanssani, näe tanssini
minä kutsun sinua

Tunne, jonka tunnen, on pehmeä
se hyväilee minua

Täällä minä laulan, minä laulan
minä kuiskaan sinulle

Tunnetko tuulen, nyt se tuulee
se puhuu vain sinulle

Oletko hiljaa, ole hiljaa
niin löydät perille

Annatko luvan, minä lupaan
minä kaiken annan

Uskotko minuun, luota minuun
nyt hyppää ilmaan

Anna sen viedä, vielä vähän
päästä ajasta irti

Täällä minä lepään, minä lepään
minun sieluni lepää


ota kädestä kiinni



Täällä minä tanssin, minä tanssin
minä odotan sinua

Tunne, jonka tunnen, on pehmeä
se hyväilee minua

Tule, tule kanssani, tule luokseni
minä ikävöin sinua

Tule, tule kanssani, 
minä rakastan sinua


2 kommenttia: